środa, 27 kwietnia 2022

Stacja Zgorzelec

Dziś kilka kadrów ze stacji  ZGORZELEC  - jako zasilenie zakładki  FOTOKOLEJ   

Wszystkie z marca więc jak na moje (zwłaszcza kolejowe) tempo to prawie aktualne foty ;)

Zaczynam od 12 marca - wtedy stanął na terenie stacji namiot Straży Pożarnej na potrzeby obsługi uchodźców z Ukrainy. A na peron właśnie wjeżdża  DESIRO  które za chwilę wróci na stronę niemiecką:

Kto ciekaw fotoreportażu z przyjazdu uchodźców niech zajrzy w  TEN WPIS
Lubuskie wie czym mnie zachwycić - oczywiście podesłali  ŻELAZKO
Historyczny, bo pierwszy taki, transport do Zgorzelca - i pierwszy raz tzw.  KIBEL  zajechał do Zgorzelca:
Duża część uchodźców wtedy przesiadała się na wszystko co jechało prosto do Niemiec - m.in. takim szynobusem z Jeleniej Góry:
Kolejnego dnia również byłem na stacji - oczekując na kolejny transport złapałem  IMPULSA
A także podwójne Żelazko - czyli  SA 108
I zajeżdża - klasyczny Kibel !!! Pierwszy raz na tej stacji. Gdyby tylko okoliczności tej wizyty były inne...
Swoją drogą wyśmienita współpraca z obsługą pociągu via Fejsbuk - byłem na bieżąco wtedy z tymi transportami. I właśnie odjeżdża ze stacji Zgorzelec:
Na koniec kadry z  SA 137  które za chwilę odjedzie w kierunku GOERLITZ
I fundament palowy ułożony chyba na potrzeby elektryfikacji tych torów stacyjnych - podczas planowania elektryfikacji tego odcinka magistrali E30 ( KLIK KLIK ) zapomniano, lub nie zdawano sobie sprawy, z takiej potrzeby. Teraz chyba naprawią ten błąd (remont torów już zrobiono KLIK KLIK ) - składy elektryczne nocujące w Zgorzelcu będą miały gdzie spokojnie oczekiwać na swój poranny odjazd:
I to tyle z tej tematyki w ramach zapchania blogowej dziury ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.