sobota, 11 sierpnia 2012

Pierwszy...

Blog ten ma stanowić swego rodzaju pamiętnik fotograficzny. Ma ułatwić odnajdywanie moich zdjęć moim przyjaciołom/rodzinie/znajomym - to główny cel. Najczęściej będzie to przekierowanie na portal www.fujiklub.pl na którym od ponad 5 lat prezentuję moje zdjęcia (pod nickiem YELLO_35). Sięgnę również do archiwum - tu zobaczycie zeskanowane zdjęcia (nie negatywy) - fotografii cyfrowej opierałem się dość długo, bo do 2005r. W każdym razie życzę miłego oglądania :)

-----

Po dwóch latach funkcjonowania bloga okazuje się, że początkowe założenia odnośnie priorytetu publikowania zdjęć (najpierw Fujiklub, potem blog) zmieniły się o 180 stopni. Blog zmienił się dzięki temu diametralnie i zyskał wielu czytelników/widzów. Równolegle do bloga prowadzę swój profil na Google+ ( LINK TUTAJ ) i przyznaję, że udział w społecznościach stricte fotograficznych daje mi wiele radości i mocno rozszerza moje horyzonty - jakkolwiek to rozumieć ;)


WPIS NR 1000

RANKING POLSKICH BLOGÓW PODRÓŻNICZYCH 2018



3 komentarze:

  1. Pozytywnie p.Arski, dodaję do zakładek i obserwuję ;) Pozdr. z Kunic. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dodałem do ulubionych, super

    pozdrawiam z Łodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Też popełniłam swój pierwszy wpis, ale tych pierwszych od 2005 roku było już kilka :) Może szkoda straconego czasu, ale może tak musiałam? :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.