sobota, 18 sierpnia 2012

Moje wystawy fotograficzne...

Kiedyś , wspomagany poparciem mojej Kasi , zdecydowałem się na zorganizowanie wystaw z moimi pracami. Nieprzypadkowo zdjęcia przedstawiały architekturę - bo to moje główne zainteresowanie nie tylko fotograficzne. Problem stanowiło jakieś motto - te akurat wymyśliłem pewnego ranka i szybko zapisałem żeby nie uleciało (macie je w nagłówku bloga) - cykl wystaw nosił nazwę taką samą jak blog. Zamysł główny był taki , że nie trzeba daleko jechać żeby zobaczyć piękne miejsca. Czy ta idea się sprawdziła nie mnie oceniać...

W każdym razie kilka linków do obejrzenia i poczytania polecam :

WYWIAD DLA WWW.ZGORZELEC.INFO

ZGORZELEC - KUŹNIA



ŻAGAŃ - PAŁAC KSIĄŻĘCY - ARTYKUŁ

ŻAGAŃ - PAŁAC KSIĄŻĘCY - ZDJĘCIA Z OTWARCIA

Ostatnia i pierwsza strona mojej ulotki poniżej - przynajmniej wiadomo skąd tytuł i motto bloga :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.