niedziela, 8 grudnia 2013

Obora w Gryfowie wg Gesslerowej...

Zgodnie z zapowiedzią z TEGO POSTU dziś wizyta w Gryfowie i restauracji OBORA
Byłem około 13:00 w dniu roboczym więc ciężko raczej o pełną salę. Ale zupełnych pustek się nie spodziewałem...
Lokal z zewnątrz :
I od środka - koncepcja wystroju wg pani Magdy zachowana :
Ściany zdobią wielkie zdjęcia starego Gryfowa - jak i kilka fotek z czasów rewolucji :
Uwagę zwraca dbałość o detale - np. pomysłowa noga lampy stojącej :
Wnętrze ogrzewa m.in. mały kominek - przyznam, że przy takich gabarytach sali pozwoliłbym sobie na większy wkład...
Wypiliśmy tylko niezbyt gorącą kawę - ciasta do kawy nie było. Na coś więcej we wnętrzu nie miałem ochoty - było zbyt zimno. Oby było to tylko małe faux pas - i mam nadzieję, że wieczorami i w weekendy jest tu więcej ludzi...
Pomimo wszystko - polecam :)

edit - 12-12-2015.

Teraz już lokalu nie polecam - WIZYTA PO DWÓCH LATACH

18 komentarzy:

  1. Ogólnie miejsce sympatycznie wygląda,chociaż ten wizerunek krowy i podział na partie mięsa niestety psuje klimat. Chyba, że ma zachęcić do wegetarianizmu, to co innego, wtedy powiem, że popieram :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wizerunek to dla mnie mało konsekwentny - bo ja nadal nie wiem jak co się nazywa. A liczyłem na to, że się dowiem...
    Wegetarianizm nie dla mnie - zbyt lubię mięcho ;)
    Miło Cię powitać tak poza tym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wystrój piękny ale to zdjęcie krowy faktycznie zachęca do przejscia na wegetarianizm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie nie polecam restauracji OBORA przede wszystkim szanowana się restauracja poleca zawsze do drugiego dania co najmniej dwie surówki nas poczęstowano bardzo małą porcja "wymiętej " kapusty pekińskiej niesmacznej !!!!!
    Personel "szefowa" nie uznaje pod swoim adresem uwag a wręcz kłoci się z klientem
    Nie polecam , oczekuje się zbyt długo na podanie posiłku

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie polecam! Bardzo dlugo czeka sie na obsluge a jeszcze dluzej na jedzenie..... sprobowalem placka po wegiersku i niestety....surowy!!!! Obsluga niezbyt mila....zero usmiechu, jakby tam byly za kare....!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie polecam.pierogi z kasza rozgotowane i nie doprawione.mus z truskawkami obrzydliwy!!!!widzialam ze kazdy kto to zamówił to oddawał po spróbowaniu.herbata za 5 zł podana w filiżance prawie jak do espresso.wystrój sliczny ale tym się nie najesz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłem nie polecam placek ziemniaczany odgrzewany w mikrofali sos sama marchewka i troszkę mięsa!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Po programie, w którym Czarli jeździł po knajpach porewolucyjnych, Gesslerowa odebrała Oborze rekomendację. I słusznie bo nie tylko my się zawiedliśmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uwierzysz !!! Dziś tam byłem wracając z gór. Uczucia mieszane ale szczegóły będą wkrótce :)
      Podlinkuję w tym poście :)

      Usuń
  9. Ja z mężem też pojechałam sprawdzić, co się dzieje po rewolucjach. Trzeba przyznać, że wnętrze bardzo przytulne, bardzo fajny wystrój. My byliśmy w niedzielę w porze obiadowej, więc osób troche było. Jedzenie smaczne, bardzo dobry żurek i pierogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. my tu z rodzinką trafiliśmy z ciekawości po tych rewolucjach jak tam teraz jest i duży plus za ładny wystrój i przepyszne dania. dawno się tak nie najedliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie polecam. Niemiła obsługa, tylko czekają, żeby goście sobie poszli. Niedobre jedzenie, okropnie podane. Chłodna atmosfera. Poza tym w tygodniu zawsze pustki. Restauracja widmo. Jedyny plus to ładne wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłem w zeszłym miesiącu. Jedzonko niebo w gębie, bardzo domowe i po prostu pyszne. Ludzi było tak hmm nie dużo, nie mało. Ja na pewno wrócę jak będe w okolicy.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie polecam. byłem zaraz po rewolucjach na piwie zimową porą to faktycznie nogi z zimna nam skostniały a obsługa była poniżej średniej krajowej. innym razem byłem około 1,5 roku później i mieli jakąś zorganizowaną grupę to nie byli w stanie podać obiadu, mimo, że grupa nie zajmowała nawet 1/3 lokalu... nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świńska Obora tak powinien nazywać się ten lokal:nie polecam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie obrażajmy Świń. To bardzo inteligentne i przyjacielskie Zwierzęta.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.