czwartek, 17 marca 2016

"Habibie und Ainun" - kolejna produkcja filmowa

Niedawno kręcono w Goerlitz film  MŁODY KAROL MARX
Od kilku dni po mieście kręci się indonezyjska (!!!) ekipa filmowa - i, co było miłym zaskoczeniem, można całkiem spokojnie podejść do ekipy i fotografować. Nikt mocno nie przeszkadza, ani życia nie utrudnia. Zanim jednak przekonałem się o tym osobiście wykonałem kilka zdjęć z mocno nietypowej lokalizacji - mianowicie z  RATUSZOWEJ WIEŻY
A potem już blisko, coraz bliżej :


Liście na "stanowisko pracy" musieli donieść z parku - bo tutaj ich nie uświadczysz :)
I to tyle z wczoraj - warto wybrać się na spacer do Goerlitz i zerknąć jak to się odbywa :)
Link do albumu  TUTAJ  lub  TUTAJ

2 komentarze:

  1. Odpaliłem google i myślałem, że mnie rozniesie od niektórych blogów, a tu proszę takie cacko. Konkretnie, przejrzyście i z dbałością o estetykę, to lubię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy aby nie przesadzasz ale dzięki za dobre słowo :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.