niedziela, 28 kwietnia 2013

YELLO

Dziś nietypowo - bo wpis poświęcony tylko i wyłącznie muzyce mojego ulubionego zespołu Yello.

Ich oficjalna strona to - KLIK KLIK

Dla tych którym nie chce się grzebać w tej nieco dziwnej stronie podrzucam linki do najważniejszych moim zdaniem utworów - od najstaszych :

THE EVENING'S YOUNG

I LOVE YOU

VICIOUS GAMES

OH YEAH

CALL IT LOVE

THE RACE

WHO'S GONE

JUNGLE BILL

TO THE SEA

ON TRACK

PLANET DADA

TIGER DUST

TANGIER BLUE

MEAN MONDAY

Na przestrzeni lat widać jak zespół ewoluował - zachowując jednak swój specyficzny styl.

Ten szwajcarski duet zaangażował się również w kilka reklam - najnowsza ze światową premiera nowego VW Golfa ( KLIK KLIK ) ( TUTAJ dłuższa wersja) i starsza z Audi A5 ( KLIK KLIK ).

Swój udział ci uroczy panowie mieli również w projekcie PlanetSolar - szczegóły wraz z ich muzyką  TUTAJ i TUTAJ

A jedyne zdjęcie dotyczące tego zespołu jakie mam to prezent od Marty Janiszewskiej ( JEJ BLOG ) - zrobione podczas takiej ciekawej imprezy plenerowej :


Nietypowy koncert tej grupy znajdziecie TUTAJ

TRAILER NOWEJ PŁYTY

WARTA WYSŁUCHANIA SKŁADANKA

ABSOLUTNIE FANTASTYCZNY KONCERT W BERLINIE

19 czerwca 2020 wydali nowy singiel - WABA DUBA
Teraz czekamy na nową płytę...
POSŁUCHAJ "POINT" !!!


2 komentarze:

  1. Zespół znam rzecz jasna. Płyty ich nie miałem, ale pojedyncze nagrania walały mi się na wszelkiej maści kasetach. Ech gdzie te czasy? Dziś w dobie srebrnych płytek i mp3 lub 4 brzmi to dość archaicznie skojarzenia, ale ja mam to w nosie. Dla mnie kaseciak i stary analog były super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Były super i owszem...
    Moje kasety , a mam ich sporo , pokrywa kurz. Podobnie jak głowicę w wieżowym magnetofonie. Obiecuję sobie , że posłucham... Ale jakoś i tak zawsze wrzucam CD. MP3 czy 4 są mi obce. Mam coś na kompie ale i tak cenię sobie jakość z (wiekowej już teraz) wieży :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.