środa, 24 kwietnia 2013

Wodospad Renu

Największy wodospad Europy - na rzece Ren.
Najpierw widokówka - bo ta oddaje najlepiej rozmiary tego wodnego giganta.
 Hałas i drobna wodna mgiełka - to najbardziej zapamiętałem z tego miejsca :
 Na pływanie łodziami nie bylo niestety czasu...
 ...a tylko tak można dostać się na ten spektakularny punkt widokowy :
Na górze przed wejściem na teren wodospadu grał grajek - na takich nietypowych instrumentach ;)
Ubolewam , że w tych czasach nie miałem cyfrówki - natrzaskałbym zdjęć całą masę ;)

3 komentarze:

  1. Ślicznie. A na brak cyfrówki nie narzekaj. Analog nauczył nas przynajmniej rozsądku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne miejsce
    ja ze swym cyfrakiem obchodzę się jakbym miał analoga, nie trzaskam dużo fotek, ale staram się przemyśleć i od razu wstępnie robię selekcję
    także wracając z wypadu zamiast 100 mam 20 i to do selekcji :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No,w istocie podziwianie takiego cudu natury na żywo musi robić ogromne wrażenie. Chciałbym kiedyś tam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.