wtorek, 2 kwietnia 2013

Wielkanocny Bieg dla Jaj - 2011r.

2 lata temu miałem przyjemność uczestniczyć w pierwszej edycji - druga i tegoroczna (TRZECIA) nie były (nie będą) mi dane , że względu na obowiązki służbowe... (i tu niespodzianka - ze względu na zimową aurę przełożono termin biegu na 5 maja - aktualizacja na dole postu)

Tymczasem kilka kadrów z tego pierwszego razu ;)
Organizator i zarazem uczestnik biegu - Grzegorz Żak ogłasza reguły biegu...
 ...które polegają m.in. na tym , że trzeba się przebrać :
Sygnałem do startu jest rzut jajkiem :
I pobiegli :
Przez okoliczne wsie , lasy , łąki :
Na mecie każdy wpisuje swój wynik :
Grześ udziela wywiadu :
Ogłasza wyniki i rozdaje nagrody :
Wszystkiemu przygladają się zwierzaki z Farmy na Rozdrożu :
I fota grupowa na koniec imprezy :
Więcej o tym biegu na ZGORZELEC.INFO
A więcej zdjęć i obszerniejszy opis na FUJIKLUBIE

AKTUALIZACJA :

Jak dowiedziałem się od Grzesia tegoroczny bieg przeniesiono na 5 maja - więcej bieżących informacji na FEJSIE

Fotorelacja z III Biegu - KLIK KLIK


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.