sobota, 14 czerwca 2014

Tunezja roku 1998...

Sousse - tu mieszkałem w hotelu Justinia :
 Ciało swe moczyłem m.in. w basenie hotelowym :
Zwiedziłem Tunis ze słynnym muzeum Bardo :
Obok jest malownicze Sidi Bou Said :
A także Kartagina :
 No cóż...trybu panoramy wtedy nie było - widok na lewo i na prawo :
Okazuje się, że zdjęcia analogowe też da się na kompie połączyć w panoramę - odcięło górę ale nieco naprostowało horyzont :

Monastir - meczet i mauzoleum Habiba Burgiby :
Port El Kantaoui :
 Przepłynąłem się łodzią z dnem ze szkła :
Kairouan :
A na koniec 3-dniowe pustynne safari autami terenowymi :
Palenie podejrzanych ziół ;)
Kąpiel w górskich wodospadach :
Ujeżdżanie wielbłąda o zachodzie słońca :
Sprawdzanie umiejętności tegoż zwierza ;)
Wizyta w Matmacie znanej m.in. z Gwiezdnych Wojen :
 I rodzin które na zawołanie wykonują zadania sprzed wieków ;)
Wizyta na słonym jeziorze Chott El Jerid :
I w górskiej miejscowości  Chebika :
I to tyle wspomnień kliszowego aparatu ;)

Wcześniejsze rocznikowo wpisy TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.