poniedziałek, 16 czerwca 2014

Schwer-Transport in Zgorzelec :)

Taki wpadł mi w obiektyw w drodze powrotnej z pracy. O dziwo żadnej informacji w mediach lokalnych. Policji też brak - a droga zablokowana na amen. No ale miałem rzadko spotykaną okazję - bo takie transporty odbywają się zazwyczaj nocą i m.in dlatego sfotografowanie tego jest mocno utrudnione... Tu zresztą jakościowo też szału nie ma - bo to mój stary aparat "pełniący służbę" w bagażniku ;)
 Nie wszystkie znaki usunięto :
Manewrowanie odbywa się dość wolno - w porozumieniu z pracownikiem który pilotuje tył ładunku:
 I to by było na tyle :)
Do domu pojechałem inną drogą, bo za chwilę zablokowali 2 ronda na wlocie do miasta...

Więcej o tym transporcie na WWW.ZGORZELEC.INFO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.