piątek, 6 czerwca 2014

„uCHWYĆ KSIĄŻKĘ” - konkurs fotograficzny

Ostatnio miałem przyjemność pracować (ciężko nazwać to pracą wszak to przyjemność) w Komisji Powiatowego Konkursu Fotograficznego. Przyznam, że niezwykle trudno ocenić i wybrać najlepsze prace. I choć faworyta wyłoniliśmy bardzo szybko to z kolejnymi miejscami był już kłopot...
...jednak doszliśmy do porozumienia i wyniki ucieszyły wszystkich :)
Finałem naszych burzliwych obrad było wręczenie nagród - i fotka grupowa :
Ja otrzymałem poniższe podziękowanie :
Choć oceniam zdjęcia na forach od kilku ładnych lat to pierwszy raz robiłem to w taki namacalny sposób - przyznam, że było miło i na swój sposób odpowiedzialnie :)  Cieszy fakt, że młodzież chce uczestniczyć w takich przedsięwzięciach i przykłada się do tego w tak rzetelny sposób. Jestem przekonany, że o Damianie Lickindorfie usłyszymy jeszcze nie jeden raz - a jego prace będą coraz lepsze. I tego życzę wszystkim uczestnikom !!!

Powyższe zdjęcia nie są mojego autorstwa.

Więcej o konkursie na WWW.ZGORZELEC.INFO
POWIATU ZGORZELECKIEGO
A także na stronie DOLNOŚLĄSKIEJ BIBLIOTEKI PEDAGOGICZNEJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.