sobota, 7 października 2017

"Wolfsland" - kolejna filmowa produkcja w Goerlitz

Znowu kręcą - w tej samej miejscówce, którą wykorzystano w produkcji  GRAND BUDAPEST HOTEL i KAPITAN

Zaraz po moim wejściu na Dolny Rynek ochrona zaczepiła mnie mówiąc o zakazie fotografowania - mam pewne obawy czy aby TYM WYDARZENIEM  z filmu  ALONE IN BERLIN  nie wyrobiłem sobie odpowiedniej opinii wśród niemieckiej ochrony filmowej ;)

Zatem tylko ogólne kadry bez szczegółowego podglądactwa :
Kilka kadrów z roku 2019 - bo serial ten na stałe zagościł w Goerlitz. Teren stacji kolejowej :

1 komentarz:

  1. Świetna sprawa, szkoda że u mnie w mieście nie dzieją sie takie rzeczy, po 20 miasto umiera a tam widze jest o wiele lepiej

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.