poniedziałek, 1 września 2014

Czajka MP-02 - czyli latanie ultralekkim samolotem :)

Niezwykłą okazję miałem - przelot malutkim samolotem nad Jerzmankami i okolicą :)
Jak kogoś interesują szczegóły techniczne samolotu to odsyłam TUTAJ

Oczekująca maszyna na pasie startowym :
Szyby zostały wypucowane na potrzeby fotograficzne :)
W hangarze stoi nowowybudowany (samodzielnie przez Włodka) samolot :
Kokpit :
Nawigacja :
I startujemy :
Filmik - START
Lasy pomiędzy Trójcą, a Jerzmankami :
Stawy Mirka (znane z TYCH ZDJĘĆ )
Droga Jerzmanki-Gozdanin :
I moje tereny - czyli JERZMANKI
Nawet moją posesję widać :)
Kierujemy się nad Zgorzelec :
Nowa obwodnica i ulica Reymonta - w tle LANDESKRONA
Nowa obwodnica wraz z...
...rondem na Bogatynię :
Osiedle nowych domków na terenach po poligonie - w rozbudowie :
Berzdorfer See - z poziomu gruntu wygląda TAK
Kierunek Bogatynia - leciutko widać dymy z Elektrowni Turów :
A to już Kunów i pałac KLIK KLIK
Przechyły bywają ciekawe ;)
I Studniska Dolne...
...Dolne i Górne w oddali :
I znowu Jerzmanki - od strony stawów na końcu wsi :
Stawy po byłej cegielni - KLIK KLIK
Stacja Jerzmanki - KLIK KLIK
Lepiej widoczne niż wcześniej okolice cegielni :
Centrum wsi z kościołem - KLIK KLIK
I znowu Zgorzelec na chwilkę...
...by nawrócić i pokazać główną drogę dojazdową do Jerzmanek :
I wieś z drugiej strony :
W oddali na horyzoncie Góry Izerskie - czasem nawet widać czeski JESTED w Libercu :
Autostrada A4 :
I stawy pomiędzy Łagowem, a Trójcą :
I Trójca :
Droga Zgorzelec-Lubań - wieś Białogórze :
Urwisko o którego istnieniu do tej chwili nie miałem pojęcia...
Szykownie wystrzyżone pole ;)
I nadlatujemy nad Gozdanin...
...a w nim żwirownia :
I kończymy lot na tym zielonym paseczku w centrum kadru :
LĄDOWANIE na filmiku :)
I nasz samolocik w hangarze :
Z przodu przypomina kota z wąsami - a już na pewno ma buźkę ;)
Pokażę Wam wnętrze :
I to co pod maską - bokser firmy Rotax :
I żegnam się z Czajką i Włodkiem - któremu serdecznie dziękuję za możliwość przelotu !!!
A to wcześniejsze zdjęcia Czajki złapanej nad moją wsią :
Więcej do poczytania o Włodku TUTAJ

Pełna galeria z tego lotu dostępna  TUTAJ


14 komentarzy:

  1. No pięknie !
    Ale jakby ten silnik zgasł ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę Cię...
      To maleństwo - siadłby choćby na drodze :)

      Usuń
    2. No to spoko, mnie zawsze prześladuje myśl, że zgaśnie silnik i nie ma opcji szybowania do lądowiska, że jak kamień w dół... :)

      Usuń
    3. Jak szybuje się MP-02 Czajka ???Zapraszam obejrzeć filmhttp://youtu.be/qEpSZyTQYnI.Pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetnie !!!
    Gratuluje odwagi i niesamowitej przygody !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne foty zwłaszcza te z lotu ptaka..

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcialbym wykupic komus taki lot, moglby Pan podac jakies namiary?

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna przygoda, mam to na liście must have :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy wpis. Warto było tutaj zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.