poniedziałek, 29 września 2014

Regionalne i Towarzyskie Zawody w Skokach Przez Przeszkody - X edycja - Zgorzelec

W sobotę na chwilkę zajechałem na zawody konne pod Zgorzelcem - szczegóły na WWW.ZGORZELEC.INFO
Pomimo tego, że cały piątek padał deszcz, sobotni ranek również pogodowo nie rozpieszczał, zawody (ku mojemu zdziwieniu) odbyły się. Jak powiedział mi Marian Matyjasik (prezes stowarzyszenia NA KOŃ ) zawdzięczamy to specjalnie przygotowanemu podłożu, które było w stanie odebrać takie ilości wody.

Byłem świadkiem dwóch ostatnich (finałowych) przejazdów :
Jak nietrudno zgadnąć wygrał zawodnik, który niczego nie strącił :)
Czyli ten,  który poniżej odbiera puchar z rąk Wójta Gminy Zgorzelec :
 Drugie miejsce zajmuje Pani :
 Zliczanie zebranych funduszy :
 I runda honorowa na koniec :
 Tuż obok byli kowboje i kowbojki (?) :
Pełna (choć mała) galeria - TUTAJ

Podobna tematyka ale inna lokalizacja ZAWODY JEŹDZIECKIE U JASINKA

Jutro obejrzymy również konie - ale mechaniczne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.