środa, 29 maja 2013

EXPO GAS 2000 - Nicea

I cel naszej podróży - czyli wizyta na targach gazowniczych w Nicei.

Żeby przypomnieć Wam jak dotarłem do Nicei podrzucę kilka linków z tego wyjazdu :
MONACHIUM
ZAMEK NEUSCHWANSTEIN
BREGENZ
WYSPA MAINAU
WODOSPAD RENU
ZURYCH
GENEWA
ANNECY
CANNES
NICEA

Pierwszy raz miałem przyjemność być na takich targach. Za 3 lata tego rodzaju targi i konferencja miały być w Tokio. Niewiele brakowało , a byłbym też tam - ale był to czas , gdy w sąsiednich Chinach szalało SARS - i ze względu na lęk przed chorobą wyjazd niestety odwołano...
W każdym razie w Nicei zaopatrzono nas w takie wejściówki :
 Ten niebieski typ po drugiej stronie ulicy to ja :
 Ogólny widok na halę targową:
 A tu polskie stoisko - z urządzeniami , które chyba każdy zna :
 A to zna niewiele osób - kolumna do balonowania podczas prac na gazociągach :
Autko Smart do kontroli dywanowej - w roku 2000 było to dla nas wręcz niewyobrażalne , że tak można kontrolować sieć gazową. Dziś nasz zakład ma lepszy sprzęt...
Tego rodzaju targi to dobra okazja do darmowej wyżerki ;) Najmilej kojarzę stoisko Gas d'France , gdzie serwowano naleśniki i wino do wyboru - a we Frialenie uzupełniliśmy płyny ;)
 Targi gazowe to również targi paliw - więc obecność formuły jest uzasadniona :
 Na trenażera nie miałem jednak czasu...
 ...bo słuchałem jak Gazprom zabawia swoich gości :
 I inna firma z kobietą wyczyniającą cuda pod sufitem...
W drodze powrotnej z Nicei odwiedziliśmy jeszcze :
MONACO
JEZIORO GARDA
WERONA

I na tym zakończyliśmy ten wyjazd :)

2 komentarze:

  1. Bardzo dobrze,że jesteś na fotografiach!Kiedyś następnemu pokoleniu można pokazać...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.