sobota, 8 czerwca 2013

Werona

Tu też tradycyjnie widokówka :
Amfiteatr okazuje się lepiej zachowany niż słynne rzymskie Koloseum - no ale mniej rozreklamowane ;)
Uliczki i widoki typowe dla południa Europy - z racji , że miasto to wizytowałem juz 3 raz oddzieliłem się od grupy i sam pochodziłem po uroczych uliczkach. To chyba najlepsza forma zwiedzania - zwłaszcza dla mnie , bo rzadko słucham przewodników...
Tu Grobowiec Scaligerich - dawnych właścicieli Werony :
A to najsłynniejsza osoba z tego miasta - Julia co to z Romeo przez balkon romansowała ;)
A obok niej moja koleżanka :
A na koniec pomnik Dantego na Piazza dei Signori :
I to tyle z tego wyjazdu :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.