czwartek, 30 maja 2013

W obiektywie Darka Sasa...

Jak wspominałem w reportażu z  NOCY MUZEÓW  dziś pokazuję fotkę zrobioną podczas tej nietypowej sesji. W moim przypadku było to ok. 10 sekund bezruchu i powstrzymania się przed wodzeniem wzrokiem za latarką , którą Darek doświetlał co należy ;) A czy wyszło jak należy oceńcie sami :)


Więcej zdjęć z tej sesji w wykonaniu Darka znajdziecie na jego stronie - KLIK KLIK
A fani fejsbuka mogą zajrzeć jak Darek opisuje te (i inne) sesje - KLIK KLIK

Darkowi za zdjęcie serdecznie dziękuję !!!

3 komentarze:

  1. co profi to profi
    a już myślałem, że zastanawiasz się, do którego garka wino nalałeś :)
    ale fota ma klimat, oj daleko do tego poziomu ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Darku bardzo mi się podobają, naprawdę masz talent
    Rozsyłam link po moich znajomych bo naprawdę warto
    Jesteś wielki. Twoja S

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.