wtorek, 12 listopada 2013

Pałac w Kunowie

Według rejestru Narodowego Instytutu Dziedzictwa na listę zabytków wpisany jest[1]:
zespół pałacowy, z pierwszej poł. XVIII w., XIX w.:
  • pałac, okazały, z charakterystyczną wieżą. Nad wejściem do pałacu znajduje się portal z wyrzeźbioną leżącą postacią wspartą o czaszkę, a obok napis w języku łacińskim: Hodie mihi, cras tibi - Dzisiaj mnie, jutro tobie. Portal przyozdobiony jest czterema herbami rodzin: von Warnsdorf, von Rechenberg, von Schaffgotsch oraz von Hoberg.
 Tyle Wikipedia, NA KTÓREJ STRONACH poniższe zdjęcie pokazuje ów obiekt :
To, jak i inne zdjęcia Na Wikipedii, to owoc WIKIEKSPEDYCJI
Tak celem przypomnienia jak i pochwalenia się :)

PS. Jakby kogoś interesowało niebo to szara połówka była tu pomocna ;)

3 komentarze:

  1. Ostatnio jak przejeżdżałem rowerkiem, widziałem, że chyba wreszcie zaczęli remontować ten pałacyk, bo rozstawione były rusztowania
    Właśnie miałem pytać o niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajadę tam jak znajdę chwilkę - teraz przynajmniej nie ma problemu zasłonięcia obiektu przez liście ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.