poniedziałek, 25 listopada 2013

SA 135 i SA 133

Taka jesień ostatnio za oknem. Nieustanne ciemności i mrok...
A chciałoby się nieco słońca.
Tymczasem szynobus SA 135 Kolei Dolnośląskich wtacza się na stację Jerzmanki :
 I odjeżdża w kierunku Zgorzelca :
A tu weekendowy szynobus SA 133 (debiut u mnie) relacji Zielona Góra-Jelenia Góra Kolei Lubuskich zawitał w mojej wsi :
 Podobny do SA 135 tylko w innym malowaniu na stacji Jerzmanki :
I na stacji Zgorzelec - po zakończeniu relacji do Jeleniej Góry :
I kilka nowszych kadrów SA 135 w rejonie Jerzmanek :

5 komentarzy:

  1. A już Arku myślałem, że Pandolino przez Jerzmanki gna :)
    Na drugim to chyba rowerem kiedyś przejeżdżałem w tym miejscu ????

    OdpowiedzUsuń
  2. Pendolino wymaga lepszych torów i elektryfikacji - ta druga będzie podobno w 2014 roku :)
    Na pewno przez ten rejon przejeżdżałeś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy mi się zdaje, czy to taki skład jeździ na trasie Kolei Izerskiej, Jelenia- Korenov?

    OdpowiedzUsuń
  4. Medart - bardzo możliwe, że właśnie taki. Koleje Dolnośląskie tylko takie szynobusy mają. btw - to bardzo atrakcyjna trasa - kiedyś muszę się zorganizować i pojechać. Niedawno było otwarcie po remoncie odcinka do Szklarskiej :)
    A nie wspominałem - kiedyś jechałem odcinkiem z Korenova do jakiejś wioski odcinkiem kolei zębatej gdzie masa tuneli była i niezwykle pochylone torowisko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Medart - info z dzisiaj !!! Odcinek do Szklarskiej zamknięto ze względu na stary i zagrażający bezpieczeństwu wiadukt nad torami w Piechowicach !!! Obłęd...

    A na pierwszym przejeździe był elektryczny Flirt - więc nie taki jak u mnie szynobus spalinowy - zerknij :

    https://www.kolejedolnoslaskie.eu/pl/aktualno%C5%9Bci/impulsem-do-szklarskiej-por%C4%99.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.