poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Wielkanocnie i...muzycznie :)

Dziś śnieżny Lany Poniedziałek :
I zadowolony Wiko :
A tak przy świątecznej okazji - chciałem polecić Wam 2 teledyski - nawet jeden nawiązuje aurą z tym co za oknem :)
Twórczość Schillera znam od dawna - mam jego prawie wszystkie płyty. Obejrzałem pierwszy utwór  KLIK KLIK  i spokoju nie dawała mi historia , która przewija się w teledysku. Odnalazłem powiązanie - KLIK KLIK

Obydwa utwory pochodzą z tej samej  płyty pod ciekawym tytułem "Sehnsucht" - czyli "Desire".

Kiedyś już pisałem o muzyce ( KLIK KLIK ) - blog jest co prawda fotograficzny ale muzyka zajmuje bardzo ważne miejsce w moim życiu :)


2 komentarze:

  1. Arski, nie tylko w Twoim życiu :)
    muzyka to jest najlepsza rzecz, po fotografii, co mógł nam zaoferować nasz Stwórca :)
    dobry gust masz, podoba mi się, moje klimaty
    chyba podobne roczniki wychowywania mamy, ja już '73
    ja kiedyś byłem gitarzystą w mojej górskiej trupie,
    ale niestety czas idzie do przodu, obudziłeś we mnie me wspomnienia wieczne !!!!!!!
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. 70-ty , dobry , rocznik :)

    Ja słucham głównie lat 80-tych - wg mnie najlepsze. Yello bez względu na rocznik. Ostatnim odkryciem jest Schiller właśnie :)

    Nowe rytmy to tylko chwilami - choć bywają fajne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.