sobota, 21 grudnia 2013

Most kolejowy - koniec remontu

Myślałem, że TEN MÓJ WPIS  będzie ostatnim w tym temacie. Jednak myliłem się - bo wymyśliłem sobie, że na końcówce remontu mostu wejdę nań i obejrzę Nysę i miasto z góry.
Przed wejściem na górę (schodami służbowymi jak je opisano) zerkam na tablicę -  a tam m.in. moja fota :)
I jestem już na górze - widok w kierunku Niemiec :
Trwają (chyba) odbiory techniczne - a geodeci dokonują pomiarów :
Sygnalizacja wjazdowa na teren Niemiec...
...i na teren Polski :
Zerkam na Nysę - nie miałem nigdy jeszcze takiej lokalizacji do zdjęć :
I dlatego nieco szkoda, że pogoda i warunki fotograficzne podłe...

Uprzedzając pytania napiszę, że żadnego oświetlenia na razie na moście nie zauważyłem - pewnie iluminacji dokona inna firma. W każdym razie na to cierpliwie czekam :)

3 komentarze:

  1. Pięknie most wygląda po remoncie. Zdjęcia świetne mimo złej pogody :-) Gratuluję umieszczenia zdjęcia na tablicy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałem, że w tym roku to im się nie uda, a tu...
    Nieźle to wygląda.
    Gratulację wybrańcowi na tablicy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.