sobota, 28 grudnia 2013

Poświąteczna runda rowerowa :)

W ramach poświątecznego zrzutu kalorii zrobiłem małą rundkę po najbliższej okolicy. Odwiedziłem ambony, przegoniłem sarny, podglądałem żurawie (jak stwierdził RAFAŁ BOJANOWSKI  to niezły widok jak na tę porę roku - podziękowania za rozpoznanie gatunku!!!), a na koniec sfociłem szynobus i zachód słońca. Do kompletu fotorelacji brakuje zdjęcia z porytymi przez dziki leśnymi ścieżkami ale to jakoś mało fotogeniczne;)
Warunki jak na zimę jakby wiosenne...
 I to tyle :)

5 komentarzy:

  1. Ładne soczyste kolory. Super złapany semafor. To już rzadkość. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację Kris - to rzadkość. W przyszłym roku elektryfikują tę linię - pewnie te zabytki zginą... :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne stadka Ci się trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ujęcia zwierząt doskonałe. No i te pola, w części rdzawe a w części zielone. Po prostu świetne ujęcia!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.