poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Sächsische Schweiz - Bastei

Dziś wyciągam fotki z początków mojej przygody z fotografią cyfrową (czyli 2005r.). Wtedy to kupiłem małego OLYMPUSA C 480  , który firmowo pasował do mojej kosmicznej na owe czasy lustrzanki  OLYMPUS IS 500 . W każdym razie odwiedziłem wtedy punkt widokowy z widokiem na przełom Łaby , nieopodal Drezna , zwany BASTEI. Miejsce zjawiskowe , niezwykłe i najpiękniejsze jesienią. Cały region TEGO PARKU NARODOWEGO   wart jest obejrzenia - ale o tym innym razem...

Jeden z wielu punktów widokowych - w dole oczywiście Łaba :
Pociąg w dole wydaje się zabawką - podobnie jak biała flota pływająca po rzece...
Chodzić można po takich trasach widokowych...
I zachwycać się takimi widokami...

W każdym razie warte obejrzenia - dla piechurów polecam wjazd do miejscowości Rathen i wspinaczkę pod górę. Dla wygodnickich zajazd na płatny parking i dojazd autobusem na górny poziom.

Więcej zdjęć z tego atrakcyjnego terenu pod etykietą Szwajcaria Saksońska - kliknąć na dole postu :)

WIZYTA W ROKU 2016

2 komentarze:

  1. Rozumiem, że zdjęcia robione dawno temu. Miejsce przepiękne. Pomyśl teraz kiedy robisz takie zdjęcia o HDR ale nie w celu nadania fotografiom cukierkowego wyglądu ale aby choćby zmniejszyć prześwietlenia na niebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Anonimie :)
    Zamiast HDR-ów wyznaję zasadę oczekiwania na stosowne światło (poranek , wieczór).
    Inna sprawa , że HDR-ów nie potrafię gdyż prosty ze mnie fotograf...
    Poza tym do prześwietlenia tego rodzaju wystarczyłaby szara połówka o której wtedy mogłem pomarzyć ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.