czwartek, 11 sierpnia 2022

Bloga zakończenie?

      Nadszedł ten czas, że muszę to napisać - to nie koniec tego bloga, tylko zdecydowana zmiana jego formuły i wielkie spowolnienie działalności. Fakty są takie, że blogi są (wg mnie) na wymarciu - ludzie chcą pisma obrazkowego i tylko zdecydowana mniejszość czyta co jest na blogu napisane. Przetestowałem ten fakt wpisując w kilka postów prowokacyjne sformułowania - nikt nie zareagował. Ale to tylko pretekst tak naprawdę -  jestem zmęczony i obciążony pisaniem tutaj. Mam obecnie wiele innych obowiązków, a także sporadyczne udziały w projektach fotograficznych, które dają mi dużo satysfakcji. Wszystko to powoduje, że prezentowane na blogu będą tylko nieliczne zdjęcia - skupię się bardziej na  FEJSBUKOWEJ  prezentacji, a przede wszystkim odpocznę ogólnie od fotografowania. Wkraczam w nowy, ekscytujący etap w moim życiu - i chcę na tym się bardziej skupić :)

     Blog właśnie kończy 10 lat, ma grubo ponad 1 000 000 odsłon, 2022 zamieszczonych postów (zbieżność z rokiem zakończenia prawie przypadkowa), blisko 3000 komentarzy - za Waszą obecność serdecznie dziękuję. Dodam, że kiedyś prowadziłem innego bloga - anonimowego i prowokacyjnego. Wtedy poznałem część z Was i po dziś dzień znamy się internetowo - to niesamowite uczucie znać osoby via net nigdy nie poznając ich osobiście. A jednocześnie czuć swego rodzaju zrozumienie z drugiej strony. Wszystkim Wam, raz jeszcze, dziękuję !!! 

      A na koniec ja we własnej osobie - bo bardzo rzadko tutaj się pokazywałem, a na przestrzeni 10 lat nieco się zmieniłem :) 

       PS. Jakby ktoś złośliwie myślał, że to słabe wyniki są powodem zakończenia działalności to podrzucam te dane statystyczne z ostatniego okresu :)



Oglądającym bloga na telefonie zalecam przełączenie (pod postami) na "Wyświetl wersję na komputer" - pojawi się wiele ciekawostek ;) 
 
edit - marzec 2023: to jednak koniec bloga - nie będę już niczego tutaj wrzucał... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.