środa, 14 listopada 2018

Zgorzelec - prawie pod drutem...

Pokazywałem remont budynku na stacji  ZGORZELEC  - czas teraz na kilka dokumentalnych kadrów z postępu prac przy elektryfikacji. Wpis będzie uaktualniany wraz z przybywaniem nowych zdjęć - do zakończenia inwestycji.

Nieopodal w/w stacji w rejonie ulicy Warszawskiej sprawy mają się tak :
 W październiku słupy były tylko przy jednym torze :
 Listopad (konkretnie to dziś) - rejon  ZGORZELEC MIASTO  w kierunku  JĘDRZYCHOWIC
 Las słupów jeszcze niekompletnych :
I myślę, że nawet po elektryfikacji tego odcinka Desiro nadal będzie tędy jeździło - do momentu gdy Niemcy nie dokończą swojej jeszcze niezaczętej inwestycji :
 Nad peronami stacyjnymi stoją takie bramki :
Dla porównania kadry z tego miejsca bez słupów -  KLIK KLIK
I wracamy w rejon ulicy Warszawskiej :
Łukiem łączącym kierunek Wrocław i Jelenia Góra niespiesznie zdąża SU 46 :
 A nieco dalej z prawej, tuż obok torów na Jelenią Górę, buduje się (podobno) podstacja trakcyjna :
Nieco więcej  TUTAJ

Na koniec pojazdy Energetyki S.A. prowadzącej tutaj roboty - na bocznicy stacji Zgorzelec :
Kilka zdjęć z listopada (więcej  TUTAJ ) - rejon Zgorzelec Miasto :
LUTY 2019

JĘDRZYCHOWICE MARZEC 2019
PÓŁMETEK PRAC
TAM GDZIE SIĘ KOŃCZY DRUT...
LATO-JESIEŃ

KONIEC PRAC - PIERWSZY DZIEŃ Z EZT

Wpis na potrzeby zakładki  FOTOKOLEJ

JĘDRZYCHOWICE - LASÓW (2020)
ZGORZELEC MIASTO 2020


2 komentarze:

  1. Desiro raczej tamtędy jeździć już nie będzie ...
    Będzie przejeżdżało tylko na Ujazd. I tam przesiadka w Impulsa.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.