Nieopodal w/w stacji w rejonie ulicy Warszawskiej sprawy mają się tak :
Las słupów jeszcze niekompletnych :
I myślę, że nawet po elektryfikacji tego odcinka Desiro nadal będzie tędy jeździło - do momentu gdy Niemcy nie dokończą swojej jeszcze niezaczętej inwestycji :
Nad peronami stacyjnymi stoją takie bramki :
Dla porównania kadry z tego miejsca bez słupów - KLIK KLIK
I wracamy w rejon ulicy Warszawskiej :
Łukiem łączącym kierunek Wrocław i Jelenia Góra niespiesznie zdąża SU 46 :
A nieco dalej z prawej, tuż obok torów na Jelenią Górę, buduje się (podobno) podstacja trakcyjna :
Nieco więcej TUTAJ
Na koniec pojazdy Energetyki S.A. prowadzącej tutaj roboty - na bocznicy stacji Zgorzelec :
Kilka zdjęć z listopada (więcej TUTAJ ) - rejon Zgorzelec Miasto :
LUTY 2019
JĘDRZYCHOWICE MARZEC 2019
PÓŁMETEK PRAC
TAM GDZIE SIĘ KOŃCZY DRUT...
LATO-JESIEŃ
KONIEC PRAC - PIERWSZY DZIEŃ Z EZT
Wpis na potrzeby zakładki FOTOKOLEJ
JĘDRZYCHOWICE - LASÓW (2020)
ZGORZELEC MIASTO 2020
Desiro raczej tamtędy jeździć już nie będzie ...
OdpowiedzUsuńBędzie przejeżdżało tylko na Ujazd. I tam przesiadka w Impulsa.
To najbardziej logiczna wersja wydarzeń...
Usuń