niedziela, 11 listopada 2018

Obchody 100. rocznicy Odzyskania Niepodległości w Zgorzelcu

Zgorzeleckie obchody 100-lecia odzyskania niepodległości niejedno miały imię...ja prezentuję tylko wycinek oficjalnych obchodów - ten zlokalizowany przy  CMENTARZU BOHATERÓW II ARMII WOJSKA POLSKIEGO
Uroczystość nietypowo wzbogacili swą obecnością zgorzeleccy motocykliści - o nich więcej na dole tego wpisu :
 Równo w południe, w czasie oczekiwania na oficjeli...
 ...niewielki tłumek odśpiewał hymn :
 Zapłonął znicz :
 I po uroczystej mszy, z górniczą orkiestrą na czele...
 ...maszerowano pod naszego Orła Piastowskiego :
 I zaczęły się przemowy :

A potem uroczyste składanie wieńców i kwiatów :
 Wspomniani na wstępie motocykliści :
 A potem odmaszerowano :
Kilka kadrów motocyklowych - z biało-czerwonym akcentem i nie zawsze poprawną flagą ;)
Po nieco więcej zapraszam do  GALERII

A więcej moich reportaży znajdziecie  TUTAJ

3 komentarze:

  1. Ładnie to wszystko wygląda, ładna okolica, ale jednak najbardziej spodobała mi się seria zdjęć z motocyklistami. Taki widok na żywo musi robić wrażenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obchodziłem w Sulikowie, ale bez fot.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.