środa, 16 grudnia 2020

Jędrzychowice - pałac

Te ruiny w wiosennym anturażu możemy obejrzeć  TUTAJ  -  wtedy pandemiczne spacery po odludziach pozwalały nieco rozruszać stare kości ;) 

Dziś tego zakazu jeszcze nie ma - i oby nie było. Zapraszam po kilka komórkowych kadrów :

Miejsce zrzutu odpadów z eternitu - słabe to :
Mam w komórce, uwielbiany przeze mnie w fotografii, ultra szeroki kąt - to w sumie powoduje, że czasem nie chce mi się aparatu nosić tylko komórką oblecę temat. I to niekiedy z ciekawszym efektem :
Tegoroczna jesień pięknymi kolorami nas powitała :
Genialna konstrukcja tych łuków pomaga im przetrwać nawet w tak marnym stanie - podobnie w przypadku ruin w  ŚWIECIU  koło Leśnej...
I to by było na tyle :)

Wpis na potrzeby  POLSKA  i  JEDNODNIÓWKI ZGORZELECKIE

A tu fotki z kolejnej wizyty - jakoś ostatnio mi się tak trafia, że zajeżdżam tutaj pospacerować :) 

Wkrótce zajedziemy do Lasowa...ale przedtem zajrzymy jeszcze do tutejszego  KOŚCIOŁA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.