wtorek, 22 grudnia 2020

Jędrzychowice - fotokolej

Dziś kilka kolejowych fotek - bo mocno opuściłem się w tych tematach i niczego nowego nie mam...
Na początek "uwielbiane" przeze mnie tzw.  ŻELAZKO  - jedzie ze Zgorzelec Miasto (w dalekim tle) i wjeżdża do (tytułowych zresztą)  JĘDRZYCHOWIC  :
I w tym momencie okazuje się, że to 2-członowa wersja tej szkarady - czyli  SA 108
Jedzie sobie dalej - i lepiej, bo irytuje mnie to na naszych torach ;) 
Duże zbliżenie na kierunek Zgorzelec objawia nam nowy masz w mieście - 5G na bank ;) 
Tymczasem od Lasowa dojeżdża do stacji  IMPULS  - wersja 4-członowa :
I po chwili rusza w kierunku  ZGORZELEC MIASTO
Powracający po kilkunastu minutach skład nie zatrzymuje się tutaj - trzeba przyznać, że szybko przejeżdża ten odcinek. Nie bez powodu ten kurs ma najniższy czas przejazdu do Wrocławia :
A to dwa komórkowe kadry z któregoś ranka - Impuls :
I duet  GAGARINÓW
Wpis na potrzeby zakładki  FOTOKOLEJ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.