niedziela, 3 marca 2013

Świecie koło Leśnej

Jadąc drogą z Leśnej (stąd blisko nad Czochę i tamtejszy zamek) w kierunku przejścia graniczego z Czechami w Świeradowie Zdroju (kiedyś Czerniawa) napotykamy takie ruiny. Obecnie trwa odbudowa ale był czas (2009) gdy wycięto krzaki i nie pilnowano wejścia ;)
I właśnie wtedy powstały te kadry :)
Wchodzimy przez taką bramę :
Potem mamy tego rodzaju widoki :
I dziwimy się , że to jeszcze trzyma się przysłowiowej kupy...
A więcej zdjęć z tego ciekawego miejsca na FUJIKLUBIE

NOWY WPIS Z WIĘKSZĄ ILOŚCIĄ ZDJĘĆ - ZAPRASZAM

9 komentarzy:

  1. Jeszcze tam nie zawitałem, ale jak następnym razem zajrzę na pogórze Izerskie to nie omieszkam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Medart - naprawdę warto. Choć nie wiem czy teraz spokojnie tam wejdziesz , bo na końcówce stycznia widziałem , że coś tam robią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jakiś remoncik się szykuje? No to w istocie może być problem :/ Ale może do jesieni się wyrobią?
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Być może. Na początku róbót "odgruzowujących" to ktoś nawet wpadł na pomysł pobierania opłat za wejście. Siedział na krzesełku turystycznym przy wejściu. Za długo nie wytrzymał , bo i naród niespecjalnie się tam dobijał ;) Możliwe , że przed latem będę tamtędy jechał - sfotografuję i wrzucę :)

      Usuń
    3. To jakby co, czekam na kolejne foty ;)

      Usuń
  3. Zajrzyjcie na mój wpis na ten temat. Kiedyś miałem dylemat, czy to wszystko full-legal (przeczytajcie komentarze): http://staszczuk.blogspot.com/2009/08/zamek-swiecie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. znam to miejsce. byłem gdy nie było jeszcze ogrodzone, pilnowane i sprawiało wrażenie niczyjego. to było w 2000 roku w lecie. od tego czasu w murach nie byłem nigdy mimo, że często przejeżdżałem obok -ostatnio w drodze do leśniańskich sztolni w których udało sie jeszcze przed ciemnem zrobic kilka zdjęć...
    http://4.bp.blogspot.com/-MzRKlNQ_h_I/UPxZage3DxI/AAAAAAAAC6M/wOC_b75fEdk/s1600/sztolnie+le%25C5%259Bna+7.jpg

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te...stalagmity :)

    Swego czasu przejeżdżałem tamtędy kilka razy do roku - teraz jeżdżę na skróty przez Czechy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.