czwartek, 21 marca 2013

The Grand Budapest Hotel - strefa zakazana ;)

Byłem wczoraj na rekonesansie co , gdzie i kiedy ;)
Na Untermarkcie nieco tylko się zmieniło - no i obrodziło w choiny ;)
Ochroniarz latał jak szalony i niespecjalnie dał mi fotografować - a miałem ochotę zajrzeć co jest głębiej...
 Bardzo realistycznie wygląda ten mur...
 A w arkadach z prawej czai się mnich ;)
Dzień wcześniej (czyli 19 marca) kręcono tutaj sceny z mnichami , których sfotografowałem niedawno ( KLIK KLIK )
Teraz już z drugiej strony arkad zakończono bramę :
I coś tam jeszcze kombinowano ;)
Przy Karstadt'dzie cisza. Poszedłem więc sfotografować budkę strażniczą (?) na Berlińskiej - a tam stare auta na lawetach. Później te auta odegrały swoje role (  KLIK KLIK  )  - swoją drogą dobry pomysł ze zdjęciami biało-czarnymi , bo tak może to wyglądać na filmie. Podobno był nawet Willem Dafoe (  KLIK KLIK  ) ale niestety mnie już wtedy nie było...
Niemniej jednak skupiłem się na autach :
No i w końcu budka strażnicza (?) która była w zasadzie moim celem :
W drodze powrotnej zauważyłem , że w zniszczonych zakładach Kondensatorów coś się dzieje. Wszedłem w uliczkę :
Sfotografowałem szybko bramę zakładową...
...z ekipą w niej również :
A tu pytanie  - czy TEN GOŚĆ  to nie ten sam co w głębi z prawej?
Po tym kadrze musiałem uciekać , bo ochrona zaczęła mnie ścigać :)  Dobrze , że tych busów trochę stoi , bo można lawirować pomiędzy nimi ;) W każdym razie za obrońców moich robili... niemieccy policjanci :)
Jeszcze 2 kadry na pożegnanie i wracam do Polski :
Okazało się , że to zamknięty odcinek ulicy. W drodze powrotnej jeszcze jeden kadr z góry na bramę zakładu - tu też ochrona stoi i cierpliwie mi przeszkadza w robocie ;)
A z Mostu Staromiejskiego uliczka wyglądała tak :
 Sam zrujnowany zakład tak :
A dziś pogoda do spacerów nie zachęca...

Więcej o tym filmie TUTAJ

A także na FEJSIE



3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuje, to tak jak bym była z Tobą, ale bez sprzętu...! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuje,to tak, jak bym była z Tobą...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja dziękuję za tak miłe słowa - bo to znaczy , że swój cel osiągnąłem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.