środa, 20 marca 2013

The Great Escape - inscenizacja w Żaganiu

W 2009r. miałem przyjemność dokumentować to wydarzenie - jako , że zostałem o to poproszony to niektóre "drzwi" były dla mnie otwarte. Z czego oczywiście skorzytałem :)
Całość wydarzenia została nagrana dla TVP - stąd obecność m.in. Wołoszańskiego.
A , że wkrótce rocznica to pomyślałem , że pokażę Wam te fotki :)

Poniżej kilka zdjęć zachęcających do kliknięcia w link na dole - bo tam opisałem dokładnie co , po co , dla kogo i dlaczego ;)
 A był też Jurek Owsiak :
Kliknij w  TEN LINK  i przewiń nieco niżej - tam też są zdjęcia :)

Imprezą powiązaną był rajd aut terenowych  - DO OBEJRZENIA TUTAJ

STALAG VIIIC - ROK 2015

NOWSZY OBSZERNY WPIS

2 komentarze:

  1. Fajna fotorelacja. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło , że Ci się podoba - dzięki :)
      Mam świadomość , że inaczej by się to oglądało gdyby wszystkie fotki były na blogu ale na razie mamy wykopywanie z archiwum ;) Tym bardziej mnie cieszy miły komentarz :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.