piątek, 13 grudnia 2019

Śląski Jarmark Bożonarodzeniowy w Görlitz - 2019

JARMARKI BOŻONARODZENIOWE  w Goerlitz ekscytowały mnie od zawsze. Okoliczności pięknej architektury, zapachów, jedzenia pysznego i koncertów nietypowych (jak na Polskę) muszą się podobać. Jeżeli komuś nie pasuje to niech obejrzy koncert słynnego w TVP Zenka ;)

Dolny Rynek zwany Utermarkt - w tygodniu, wierzcie mi, tutaj są luzy :
Debiut na jarmarku - słynna w Zgorzelcu (i nie tylko) pijalnia czekolady  ROYAL BERRY  - z samym Szefem i jego pomocnikiem :
Stragany tradycyjnie kolorowe...
...i te pachnące :
17 Dni / 17 Dań / 17 Godzina - to pomysł stowarzyszenia  FVKS  w którym mam przyjemność pracować :
Wczoraj podawano pyszne zupy :
Koncerty na scenie są dobrą okazją do pokazania się szerszej publiczności :
Idziemy dalej :

To kadr z całorocznego i wyjątkowego  SKLEPU  - tutaj nie trzeba jarmarku żeby obejrzeć różne świąteczne cudeńka. Mnie ujął motyw, jakżeby inaczej, kolejowy :
Ponownie stragany...
...i gwiazdy pięknie dekorujące i tak ładną uliczkę :
I to tyle. Polecam wizytę ale raczej bardziej w tygodniu niż  w weekend. Weekendowe dni są tłoczne i gwarne - o kolejkach po jedzonko nie wspominając...

JEDZENIOWO, PAMIĄTKOWO I KONCERTOWO...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.