wtorek, 3 grudnia 2019

(Niedoszła) galeria handlowa Zgorzelec - "GRANICA" (nazwa moja osobista)

Ten post czekał na otwarcie tego obiektu - ale wychodzi na to, że nie doczekam tej chwili - zatem publikuję. Budowana od 2014r. galeria handlowa ( materiał  ZGORZELEC.INFO  ) swą bryłą witająca wszystkich przyjezdnych od strony Niemiec rozbudziła (we mnie przynajmniej) spore nadzieje na ciekawe i ładne miejsce na mapie Zgorzelca. Irytowała zgorzeleckich estetów nowoczesną bryłą wśród starych, notabene pięknych, kamienic - ja do takich połączeń mam słabość i widziałem w tym wielki potencjał. Poza tym zapowiadana na ostatnim piętrze kawiarnia napawała mnie nadzieją na piękne widoki... W zasadzie chyba wszystkie zgorzeleckie inwestycje tego Inwestora stoją nieoddane do użytku więc nadzieje moje okazały się płonne. A, nie - przepraszam - zaraz na wjeździe od strony Goerlitz jest mała samoobsługowa stacja paliw. No i ta jest otwarta...

Zapraszam - zarys budynku już widać - 2014r. :
Chwilkę trwało zanim dogadano się z właścicielem tego małego obiektu żeby jednak zwinął interes ;)
Widok od strony ul. Wolności :
A to już stan, który trwa po dziś dzień :
Przy czym, z racji, że to 2015r., trawa zdążyła urosnąć, teren okoliczny (tu inwestorem jest miasto) został w sposób naturalny nieco podniszczony i nie wygląda już to wszystko tak cukierkowo :
Mówcie co chcecie ale pięknie jest :
Tylko ten niebieski daszek z budką zdradza obecność stacji paliw :
Więcej i ciekawszych zdjęć tej niedoszłej galerii (i okolicy) znajdziecie w  TYM JESIENNYM WPISIE  stworzonym, jak powyższy, na potrzeby zakładki  ZGORZELEC/GOERLITZ - PODSUMOWANIE

2 komentarze:

  1. I co? Dalej będzie straszyło pustkami po nieważ nikt nie ma na to wpływu.Czy są jakieś plany co dalej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpływ ma inwestor - warto go spytać. To znana w mieście persona...

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.