środa, 17 lipca 2019

Proszówka - kapliczka św. Leopolda

Jadąc w  POLSKIE GÓRY  od strony Zgorzelca zaraz za Gryfowem każdy chcący zerknąć na Góry Izerskie na drodze wzroku swego napotyka  TAKĄ MALOWNICZĄ KAPLICZKĘ  - z jeszcze bardziej malowniczym widokiem z tejże. Jedynym problemem, jak pisałem w tamtym wpisie, jest zjechanie z trasy i odwiedzenie tego miejsca.
Ja nadrobiłem zaległości w tym temacie i zaraz po zwiedzeniu ruin  ZAMKU GRYF  w Proszówce - widocznych na tych kadrach :
Udałem się w kierunku owej kapliczki :
Muszę dodać, że nie byłem przygotowany do wizyty tutaj i poszedłem nie tą drogą - teraz już wiem, że trzeba skręcić w centralnej części wsi (przy n-rze 40) w kierunku hodowli alpak. I na dobrą sprawę podjeżdża się pod sam budyneczek. Ale to wersja dla słabeuszy - wybrałem oczywiście tą cięższą ;)
A widok na pasmo Karkonoszy i Gór Izerskich zachwycający :
Jestem u celu i podziwiam:
Jakby tak kiedyś ten sam widok powtórzyć o wschodzie lub zachodzie słońca...

Rześkie powietrze z jednej strony i ostre słońce z drugiej...
...takie warunki potrafią stworzyć ciekawe warunki w postaci ładnych chmurek :
Arski zdobywca ;)
Ponownie zerkam na ruiny :
I rozstaję się z kapliczką...
...śmiejąc się z leniwców ;)
Wpis na potrzeby zakładek  POLSKA  i  JEDNODNIÓWKI ZGORZELECKIE

Wkrótce kolejne wyprawy...

WIDOKI NIECO ZIMOWE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.