czwartek, 1 lipca 2021

Łomnica - pałac

Tytułowe zdjęcie chyba najlepiej oddaje klimat tego miejsca - widok ze stajni w kierunku pałacu :

To widok od strony parku - czyli tyły obiektu :
A to dwie panoramy z dziedzińca. Aura była zaskakująca tego dnia - od deszczu, przez grad, po słońce :
Penetrujemy stajnie :
I ruszamy w kierunku budynku pałacu :
Kartusz herbowy pod oknem przyciąga uwagę - po więcej ciekawostek historycznych odsyłam do  VERENNE
Tradycyjne obiektu okrążanie ;) 
Przez dziurawy mur podglądanie ;) 
I niepozarastane chaszcze zerkanie ;)
Taki układ drzew znamy z pobliskich  RADOMIERZYC
Resztki mauzoleum nieco ukryte z lewej od tej alejki :
Wnętrza szokują - bałaganem ale i sztuką budowlaną :
W końcu słoneczko wyjrzało! Miałem już kończyć spacer ale przy takim świetle jeszcze kilka kadrów popełniłem :)
Nie, dalej nie właziłem :(
I te dwa kadry klimatycznie zakończą ten wpis :

Wpis na potrzeby zakładki  POLSKA  i  JEDNODNIÓWKI ZGORZELECKIE

I jeszcze jedno - nigdy nie mylcie powyższego pałacu z tym  PAŁACEM W ŁOMNICY 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.