czwartek, 22 lipca 2021

Synagoga w Goerlitz

Każdy kto pamięta jak kiedyś wyglądała synagoga ( ZDJĘCIA Z 2006 ) odwiedzając ją teraz zrobi wielkie oczy. Wszystko tutaj robi wrażenie - tak duże jak sam obiekt. Akurat w tę niedzielę była możliwość zaglądnięcia w każdy zakamarek świeżo wyremontowanego zabytkowego obiektu. Skorzystałem! 

Zanim jednak to uczyniłem kilka kadrów z zewnątrz poczyniłem :

Tylna część synagogi graniczy z katolickim kościołem  ŚW. KRZYŻA
Wchodzimy...
Lecę czym prędzej na górę - zanim tłum zorientuje się, że tutaj też można :) 
Chwilę potem tłum chętnych do spenetrowania zakamarków rozlał się po całym obiekcie :
I to był moment w którym skupiłem się na imponującej kopule :
A także na miejscach w które niewiele osób dotarło - piętro niżej oglądano historyczny film więc nieco tłum zajęty był ;) 
I ostatni rzut oka na misternie wyremontowany obiekt :
Kto chce obejrzeć synagogę nietypowo oświetloną z roku 2018 niech kliknie  TUTAJ

A chętnych na zwiedzenie Goerlitz i Zgorzelca zachęcam do kliknięcia  TUTAJ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.