sobota, 8 maja 2021

Rowerem nad Berzdorfer See i do Jauernick Buschbach

Pojawia się powoli jakieś światełko w tunelu - że będzie można pedałować po niemieckich ścieżkach i drogach na których kierowca nie strąbi Cię bezsensownie... 
Zabieram Was zatem na letnią, rowerową przejażdżkę nad  BERZDORFER SEE  i do zjawiskowego  JAUERNICK - BUSCHBACH  
Zaczynamy nad stawem obok goerlitz'kich wodociągów :
Zerkamy na wieżyczkę ledwo wystającą z drzew na pobliskiej górze :
A także na  LANDESKRONĘ  - ale to z kompletnie innej lokalizacji : 
W końcu nasze lokalne "morze" : 
Ale naprawdę celem tej wyprawy jest dopedałowanie w rejon zjawiskowej wsi z bajecznym widokiem...
Gdzie byśmy nie pojechali w naszym regionie, to zawsze towarzyszysz nam Landeskrona :
Rejon Jauernick - Buschbach ma ten walor, że widać stąd 3 kraje - choć do trójstyku mamy spory kawałek :
W oddali Góry Izerskie i Karkonosze :
Tutaj majaczy czeski  JESTED
W sumie jak na rozgrzane letnie powietrze dość dobrze widoczny :
Zostawiam Was z obrazkami :
A nie mówiłem - wszędzie czai się Landeskrona ;) 
Dalej pedałujemy pod górę :
W sumie to sam nie spodziewałem się, że będzie mi się chciało tyle w górę męczyć nogi - ale jestem na gór szczycie :)
Od tego miejsca już tylko z górki będę jechał :
Krótki postój w znanym miejscu :
I powrót przez ścieżkę przy Berzdorfer See - przy okazji odkryłem nowy punkt widokowy :
I to tyle letnich wspominek sprzed roku - obyśmy jak najprędzej ponownie mogli penetrować niemieckich ścieżek zakątki...

Po więcej zdjęć z Goerlitz i Zgorzelca zapraszam  TUTAJ , a samych Niemiec  TUTAJ

1 komentarz:

  1. Jak patrzy się na takie zdjęcia, to człowiek natychmiast chce się pakować i wyruszać w podróż :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.