wtorek, 27 lutego 2018

Żarki Średnie - pałac (2010)

Pokazywałem niedawno ( KLIK KLIK ) zmiany w otoczeniu pałacu w Kunowie.
Dziś Żarki Średnie, które niestety od mojej ostatniej (fotograficznej) wizyty, tylko podupadają...
Teren był ogrodzony i obecność starych maszyn rolniczych pozwalała myśleć, że coś tu się będzie działo. Niestety obiekt niszczeje i nic nie wskazuje żeby obecny właściciel miał zamiar to zmienić...
GALERIA

Tuż obok jest wyremontowany stary  KOŚCIÓŁEK  - o nim wkrótce...

ROK 2020

2 komentarze:

  1. Witam wszystkich odwiedzających to miejsce,moj rocznik to piękny 1982 od urodzenia mieszkałem w tym pięknym zabytkowym miejscu tetniacym życiem zabawą i oczywiście hodowlą uprawą gospodarką.Serce się kraja i niestety nic nie można zrobić czas biegnie nie ubłaganie Państwo doprowadziło do upadku polskiej gospodarki i niestety nic juz tego nie zmieni.
    W pamieci jednak pozostało to co najpiękniejsze mam nadzieje że znajdzie się ktoś kto przywróci świetność temu miejscu.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.