niedziela, 10 lipca 2022

ViaThea 2022 - Goerlitz/Zgorzelec

        Być może rozczaruję Was brakiem szczegółowości mojego wpisu z tegorocznego  VIATHEA  ale najnormalniej w świecie nie chce mi się dociekać, kto przed obiektywem moim akurat był. 

Aparat z torby wyjąłem zaraz za Nysą:

Potem na Untermarkt nadzorowałem robótki ręczne ;)
Tudzież zabawy z dziećmi:
Pomiędzy jednym, a drugim rynkiem:
Obok słynnego w pewnych kręgach kina:
Odbicia w trąbach bywają ciekawe:
Akrobaci kombinowali pod Grubą Wieżą:
W dalszym tle trójka fotografów z Goerlitz:
Przed teatrem i z murami Kaisertrutz w tle...
...baba z chłopem kłóco się ;)
Na Obermarkt frytki robią:
A spod muzeum autobus ruszał i smrodził cały rejon ;) 
Untemarkt zawładnęli Polacy:
A na polskiej ziemi sexowna Niemka:
I to tyle z sobotniej szybkiej eskapady. 

Kto ciekaw poprzednich edycji niechaj klika  TUTAJ  - tam jest mnóstwo materiału nawet sprzed 16 lat. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.