czwartek, 3 lipca 2014

Paryż - wieża Eiffla

Paryż jest miastem, które przez dłuższy czas omijałem szerokim łukiem - bo ściema o tym, że jest romantyczne itd. wydawała mi się mocno naciągana. Muszę przyznać, że nie miałem racji. Jest ładnie, pachnąco, estetycznie, romantycznie. Krótko mówiąc warto :)

Dzisiejszy wpis poświęcam wieży Eiffla :)
Na początek dwa kadry z rejsu po Sekwanie:
To widok na tę konstrukcję w Łuku Triumfalnego :
A to już u samych jej stóp ;)
 To w momencie gdy noc jeszcze nie zapadła ale oświetlenie już odpalono :
Widoki z góry :
I po wizycie z placu zwanego Trocadero :
Na koniec foto nocne - oświetlenie z rodzaju "to trzeba zobaczyć" :)
Post jest uzupełnieniem wcześniejszego wpisu - KLIK KLIK

3 komentarze:

  1. Piękne miasto !
    Też byłem na wieży, ale wtedy jeszcze bez aparatu niestety.
    Ostatnia fota wymiata !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie uprzytomniłem sobie, że nie pamiętam czasów...bez aparatu ;)

      Usuń
  2. Już nie mogę sie doczekać kiedy polecę właśnie w to miejsce. Wiem że muszę zabrać pare baterii i kart pamięci bo naprewno chcę zobaczyć wszystkie zabytki w paryżu a trochę tego jest.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.