poniedziałek, 2 września 2013

Stare auta

Takie cuda tylko w Siedlęcinie koło Jeleniej Góry - przy głównej trasie na Zgorzelec :
Słynny Citroen DS - znany m.in. z utworu  YELLO :
Tył auta...
...i jego kierunkowskaz :
 Kolekcja Peugeotów...
...Garbusów :
Imponująca maska Saaba :
Mało znane BMW serii 6 z lat 80-tych. Wersja amerykańska oczywiście :
Lotus sfatygowany nieco - ale przy Fiacie 500 wygląda kosmicznie :)
Klasyczne stare Mercedesy :
Czerwony Fiat , którego znamy już z FRYDLANTU 
Ciekawe , że już wtedy były hardtopy do kabrioletów...
Bagażówka Citroena znana choćby ze starych francuskich komedii :
I Garbus , który zauroczył Kasię :
Warto tam zajechać...
KOLEJNA WIZYTA

4 komentarze:

  1. Fajne maszynki. Najbardziej rozczuliły mnie Garbuski (posiadałem kiedyś i niesamowicie mile wspominam). Ale widzę że sporo też unikatów (ten Lotus na przykład). Nawet nie wiedziałem że istnieje tam takie miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie awaryjność Garbusów i moja indolencja w temacie to jeździłbym takim - bo bardzo lubię to auto :)
    A miejsce odkryłem przypadkowo - ale jak będzie okazja to ponownie tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awaryjność? Żartujesz chyba. ;) A co w nim może się popsuć? Najwyżej elektryka. Poza tym nawet jeśli, to zrobisz w nim absolutnie wszystko. Nawet rozbierzesz silnik i wymienisz bez problemu tłoki. Wierz mi, rozbieraliśmy z kumplami (byłem kiedyś w klubie) garby na czynniki pierwsze (łącznie z silnikami i skrzyniami) i jak masz trochę czasu, możesz zrobić to wszystko w przydomowym ogródku. A ile frajdy! :)

      Usuń
  3. Medart - roboty ręczne to nie dla mnie. Jak mogę to ich unikam - strasznie "kontuzjogenny" jestem ;)
    Poza tym frajdy w grzebaniu w olejach nigdy nie dostrzegałem ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.