sobota, 6 lipca 2013

Dźwirzyno - Geovita

Na początek fotorelacji z mojego urlopu pokażę Wam ośrodek w którym miałem przyjemność odpocząć. A także przytyć 3 kg (to akurat dzięki obłędnie dobrej kuchni) ale to już inny temat...  ;)

Jako wstęp do tej relacji wrzucam jednak kadr z plaży - dla jasności sytuacji ;)
A to już sama Geovita - widok po wjeździe pod recepcję (parking mamy za budynkiem)
Na tyłach budynku jest basen :
Wyposażony w dysze z biczami , a także masaże bąblami :
Obowiązuje zakaz skakania do wody - który notorycznie łamałem , bo mam słabość do skoków na główkę ;)
 Wychodząc nieco ukrytą ścieżką na plażę z lewej strony mijamy...
 ...altanę na grilla itp. atrakcje :
 ...i plac zabaw dla dzieci :
 Droga na plażę prowadzi przez nieco "pustynny" odcinek...
 ...z prawej strony mijamy Havet Hotel - warunki na pewno lepsze ale kuchnia bankowo gorsza ;)
 Na plaży wiadomo - jest morze , łódeczki i dupeczki ;) Ale o tym w kolejnych postach :)
A'propos dupeczek - z hotelowego patio można zaobserwować miłosne uniesienia gołąbków - najpierw buzi-buzi :
 Potem akcja :
 Koniec akcji...
 ...i chwila odprężenia ;)
I tym jakże miłym akcentem zapraszam na kolejny wrzut - zwiedzimy miasteczko , zajrzymy na plażę , a także sprawdzimy temperaturę Bałtyku...


6 komentarzy:

  1. No pięknie :) Zapowiadają się bogate w szczegóły i opisy relacje. Czekam więc na łódeczki i dupeczki... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że wypoczęliście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Czekam więc na łódeczki i dupeczki... ;) " - ja też :)
    świetne miejsce, sam bym się wymasował ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie w kwestii dupeczek Was zawiodę...ale nie uprzedzajmy faktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy i z chumorem blog. :) Zapraszam również do siebie. :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.