wtorek, 4 czerwca 2013

Zgorzelec i Jerzmanki - 4 czerwca godz.5:30.

Podobno kulminacja fali powodziowej przeszła przez nasze miasto około północy - te kadry zrobiłem o 5:30.
Rzut oka na niemiecką stronę :
 I zbliżenie zalanych okien :
 Widok z kościołem św. Piotra i Pawła :
 I zbliżenie na okienka u dołu kadru :
Widok w kierunku miasta :
Przedmieścia Nyskiego :
I w dół rzeki :  
Przy wodospadzie prawdziwy kocioł z naniesionych śmieci...
 A Staromiejska nietknięta :
Gdy ruszałem ode mnie ze wsi mały strumyczek zmienił się w rwący potok :
 Ledwie mieścił się pod mostkami :
A na krzyżówce tzw. pod krzyżem (połączenie z Łagowem) woda przelewała się przez asfalt...
...co w praktyce oznacza , że Łagów może czuć się zagrożony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.