środa, 15 sierpnia 2012

Rajd Karkonoski 2001r.

Tuż przed narodzinami mojej córki (we wrześniu) zajechałem w okolicę Jeleniej Góry (Chromiec) żeby obejrzeć rajdowe auta w akcji. Był to czas , gdy jeździli tacy kierowcy jak Hołek , Kulig , Kuzaj , Kuchar , Dytko i Czopik. Z myślą o nich zabrałem również kamerę - i to był błąd. Bo tych lepszych zawodników mam na filmie , a gorszych na fotkach...

Tak informacyjnie LINK DO INFORMACJI O RAJDZIE

No i fotki - skany ze zdjęć nawiasem mówiąc :)

W tym przypadku nazwisko kierowcy mamy nawet na masce auta :)
To bracia Dytko :
To bodajże Bębenki :
To nie wiem kto ale pamiętam , że stałem po wewnętrznej stronie zakrętu za drzewami - niezwykle utrudniłem sobie tym robotę , bo auta śmigały mi przed niemal nosem. I jakby ktoś szukał tu ostrości to jest na reflektorze i błotniku (lewym lub prawym - zależy jak patrzeć)
To śmignął Kuchar swoją Corollą  - a o facecie po prawej pomyślałem , że to samobójca. Kładł się nawet na trawie dla uatrakcyjnienia kadrów...
I końcówka OS-a :
I to tyle :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.