środa, 12 stycznia 2022

Rowerem do Hochstein i Königshain...

Jedziemy  rowerem! Zerkamy co prawda na pogodę ale niezbyt się przejmujemy - wszak ostatnie burze omijają nasz rejon i tylko straszą... Jednak nie tym razem. Ale o tym za chwilę :)

Zaczynamy tradycyjnie - jeździliśmy wielokrotnie i takie atrakcje nas tu czekają:

HOCHSTEIN

FIRSTENSTEINBRUCH

PAŁAC KOENIGSHAIN

DROGA POWROTNA Z SUPER WIDZIALNOŚCIĄ

Mapka dla rozpoznania tematu - umieszczona na początku szlaku:

Widowiskowe chmury zbierają się nad okolicą - a ja pedałuję ochoczo :)
I tutaj (dobrze, że jeszcze na leśnym odcinku) dopada mnie burza! Przeczekuję ją w lesie licząc na ochronę z liści. Ochrona jest oczywiście tylko na początku - potem jestem cały mokry ale z racji, że jest cieplutko to zasadniczo żaden problem. Znaczy problem jest - bo nie odpuszczam i pędzę do celu pomimo następnych nieciekawych chmur...
...a tam cały czas delikatny podjazd:
W każdym razie, po wypluciu płuc z wysiłku, docieram do celu:
Ludzi niewiele, bo to roboczy dzień i przedpołudnie:
Wiecie, że podczas burzy należy unikać wzniesień? Wież - zwłaszcza metalowych? Nie róbcie tego !!!
Kilka szybkich fot z wieży:
Okolica nawiedzana chmurzyskami i burzami raczej odległymi:
Uciekam i chowam się pod daszek - bo znowu zaczyna lać:
Letnia ulewa widowiskowo odparowuje na rozgrzanym dachu schroniska:
Zbieram się i jadę nieopodal - w inną miejscówkę :)
Tutaj czekają mnie inne atrakcje:
Nawet nie spodziewałem się, że tyle młodzieży tutaj będzie:
Skoki były różne:
Ale tuż obok miałem ciekawsze:
Jakościowo poległem, bo wbrew pozorom stosunkowo ciemno tam było...
I to tyle z letniej przejażdżki rowerowej...
...czas wracać tą samą trasą i modlić się o brak opadów :) 

Kto chciałbym pojechać rowerem od Goerlitz w drugą stronę zapraszam do tego wpisu - KLIK KLIK - jedziemy do klasztoru :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.