niedziela, 16 stycznia 2022

Zgorzelec + Zgorzelec Miasto - w kolejowym klimacie...

Mam zaległości ogromne - dorzucałem do tego wpisu zdjęcia trzymając go w tzw. postach roboczych. I teraz zorientowałem się, że mam skitrane zdjęcia z dwóch lat! 
Zaczynamy zatem lipcem 2020 i "uwielbianym" przeze mnie  ŻELAZKIEM  - na odcinku pomiędzy stacją Miasto, a Zgorzelec. A raczej na jego końcówce:
Po chwili  IMPULS  rusza do Wrocławia:
Przeskakujemy o niecały rok i jesteśmy  STACJI ZGORZELEC  - w kwietniu 2021:
Szynobus do/z Jeleniej Góry czeka na odjazd:
SA 135
W kierunku Wrocławia gotowy do odjazdu jest Impuls:
Natomiast na końcówce peronu czeka (jak to swego czasu zauważono) smutna gąsienica - czyli  SA 137
Odjedzie do Zielonej Góry:
Tymczasem przy peronach na kierunek Lubań/Jelenia Góra wzmożony ruch:
Głównie za sprawą prowadzonego wtedy  REMONTU TORÓW STACYJNYCH  - i niespodziewanej wizyty urokliwej  SM 30
Lubuskie spięło się i rzadziej podsyła nam "żelazka" - ponownie  SA 137 ale w innym malowaniu:
I tym wcześniejszym:
I w miarę aktualny filmik z wjazdu tegoż na  STACJĘ JĘDRZYCHOWICE
A teraz rejon  ZGORZELEC MIASTO
Niestety w temacie budynku nic się nie zmieniło:
Wracamy na "Ujazd" skontrolować nowe torowisko ;)
Witamy lubuskie koleje:
Jak również te niemieckie:
DESIRO  wjeżdża od strony Goerlitz:
A to najnowsze zdjęcia - styczeń  2022.  Buro i ponuro - a to przecież zima. Opisy oszczędzę - wiecie już chyba co, gdzie i jak ;)
Jak się potem okazało tego malowania Desiro nie mam w kolekcji! Dobrze, że chociaż te zdjęcia zrobiłem:
Międzynarodowe spotkanie!
Kto nie jechał  BIMMELBAHNEM  niechaj żałuje :)
A na koniec aktualny przejazd Impulsa na odcinku Jędrzychowice-Zgorzelec:
I to tyle zaległości. Komu mało treści kolejowych niech zerknie  TUTAJ

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.