niedziela, 2 stycznia 2022

Pałac w Falentach

Przyjeżdżając do hotelu nieopodal  WARSZAWY  nie spodziewałem się, że natknę się na jakiś ciekawy obiekt. Tym większym zaskoczeniem dla mnie było coś co mignęło mi zza szyby z lewej strony drogi dojazdowej:

Dla odwrócenie uwagi od lewej strony, z prawej mamy urokliwe stawy (tzw. Raszyńskie):

Wejścia na teren broni taka brama:
A obiekt ów to (uwaga!): Instytut Technologiczno-Przyrodniczy - Państwowy Instytut Badawczy :)
Obleciałem całość bardzo szybko, bo dzień prawie się kończył, a ja byłem po blisko 14km pieszej wędrówce po stolicy...
Dość prosta architektura - zdecydowanie inna niż ta na Dolny Śląsku:
Wychodzę i...
...zerkam na pobliskie stawy:
Tudzież ptactwo odległe:
I to tyle z tego miejsca - czy ono piękne oceńcie sami :) 

Wpis na potrzeby zakładki  POLSKA

3 komentarze:

  1. Ważne, że obiekt odremontowany, nie niszczeje, sporo zieleni. Taki miły dla oka widok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie nie słyszałam o nim. Ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie przypadkowo - mignął mi jak dojeżdżałem do hotelu :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.