wtorek, 9 lipca 2013

Dźwirzyno - plaża

Dziś odwiedzimy dźwirzyńską plażę. Zaczynamy od strony portu - czyli ponownie widzimy nowy most :
Przed nim zakręcamy w prawo i zerkamy podziwiając konstrukcję mostu z boku - trzeba przyznać , że ma on bardziej normalny kolor niż widywane na trasie S3 fiolety i inne takie ;)
W bezpiecznej zatoczce stoi kilka łodzi - po więcej trzeba udać się do Mrzeżyna bądź Kołobrzegu...
Ten z lewej to Omułek - nietrudno się domyślić do czego służy ;)
Plaża jest tu przedzielona takimi falochronami :
A przy dobrej widoczności (jak tutaj i powyżej) widać Kołobrzeg :
Bywa , że niebo nabiera takiej barwy - lubię ten odcień "stalowego" morza ;)
Część najwęższej plaży wysypano kamieniami :
Takimi właśnie :
A tu już dokładniej widać Kołobrzeg i latarnię morską :
Jedną z atrakcji na plaży są mewy :
Dokarmiane potrafią łapać chleb w locie :
Tak jak tutaj :
Oczywiście mamy też kutry...
...i żaglówki :
Na koniec osobiste badanie temperatury wody - jak łatwo się domyślić , nie uznałem za stosowne zamoczyć swe ciało ;)


2 komentarze:

  1. Hmm...100lat już nie byłem nad morzem ;) (ale w sumie też niespecjalnie mnie tam ciągnie), toteż takie właśnie fotki nie pozwalają mi dokumentnie zapomnieć jak wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne foty Arku !!! Dobra robota

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.