sobota, 13 lipca 2013

Wikiekspedycja Zgorzelec 2013

Już za tydzień , w niedzielę 21-go lipca , będę miał przyjemność fotografować Zgorzelec i okolicę w towarzystwie ekipy Wikipedii :)

Szczegóły w tym  KRÓTKIM WYWIADZIE

Na czym to polega spytacie?
Mniej więcej na czymś takim - fotografujemy konkretne budynki , kierując się wcześniej przygotowaną listą zabytków :
Okazuje się bowiem , że nasze miasto ma bardzo dużo takowych. Co ciekawe duża część z nich jest odnowiona i miasto dołożyło do tego interesu ;)
Niektóre mają nieco dziwny kolor - temat ten przewinął się nawet na lokalnym dzienniku WWW.ZGORZELEC.INFO
Poza tym brakuje im numerów klatki (sic!!!)...
O efektach pracy z pewnością doniosę - a więcej informacji znajdziecie  TUTAJ

[edit:]

FOTORELACJA Z WIKIEKSPEDYCJI - 21 LIPCA 2013


5 komentarzy:

  1. czytałem, czytałem
    życzę Ci udanej ekspedycji, podziwiam Cię, za ilość czasu przeznaczonego na te imprezy :)
    ja to nie wiem za co mam się zabrać, remont po powodzi, fotografia, dla dzieciaków jakieś wczasy, teraz teściowa z dwoma połamanymi rękoma - tragedia, sam bym wziął udział w takim manewrze, ale z czasem krucho
    mimo to pozdrawiam, chyba, że mogę coś zrobić przy okazji, to się polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :)

    Również pozdrawiam i jakby co to pamiętam :)

    A z nieszczęściami podobno jest tak , że chodzą parami. Para za parą... :(
    Trzymaj się !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję Ci Mariusz, a za Arka trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chłopy dzięki, nie mój blog, a się żalę sorki...

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, ze chociaż ty byłeś z tego rejonu Zgorzelca, ja miałam już zaplanowany ten termin, wiec trochę szkoda....Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.