niedziela, 28 lipca 2013

Wystawa Europa-Miasto Görlitz/Zgorzelec na wrocławskim rynku - moje zdjęcia :)

Dziś kilka kadrów ze stolicy Dolnego Śląska - Wrocławia.
Nie miałem dużo czasu - a miejscem które mnie interesowało był tylko rynek.
I wystawa o której wspominałem TUTAJ

Kilka kadrów z serii "nic oryginalnego" ;)
Tu pani pozująca do fotografii (nie mi akurat) i korzystająca z kurtyn wodnych przynoszących ochłodę :
A tu cel wizyty - wystawa Europa Miasta Goerlitz/Zgorzelec :
Zainteresowanie wzbudziło zdjęcie będące efektem PLENERU FUJIKLUBU W ZGORZELCU
A ja zainteresowanie skupiłem na mojej fotce :
Bo jednak miło zapozować przy swoim dziele na rynku dużego miasta :)
Tyle samozachwytów ;)

Znana i lubiana fontanna :
Szkot w kitlu i z dudami :
Wypiliłem również kawę mrożoną wg bardzo oryginalnej receptury - kostek lodu wrzucono tyle , że kawy prawie w szklance nie było...
A wszystkiemu przyglądał się hrabia Fredro ;)
W drodze powrotnej byłem bezpośrednim świadkiem wypadku. Wymuszenie pierwszeństwa przez kierowcę małego Citroena spowodowało , że motocyklista fachowo wyłożył się na bok. Motor rozbił się o bok C3. Sam motocyklista sunął po asfalcie wprost pod mój stojący samochód. Wyhamował jakieś 2 metry przed maską. Na szczęście niewiele się mu stało - ale przyznam , że odczucia miałem mało ciekawe...

2 komentarze:

  1. Jestem z Ciebie dumny jak paw :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję jeszcze raz Arek. Domyślam się jakie to fajne uczucie, stać przy swoim dziele ;)
    I za fotki Wrocka dzięki. Tego miasta nigdy mi dość...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :)
Moderowanie komentarzy jest włączone. Wszystkie komentarze muszą zostać przeze mnie zatwierdzone.
Jeśli nie masz konta Google - skorzystaj z opcji Anonimowy.